Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategická hra na interaktivním stole
Jiruška, Adam ; Najman, Pavel (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementace strategické deskové hry na interaktivní stůl. Tímto stolem se rozumí platforma ARTable, která je vyvíjena na Fakultě informačních technologií VUT v Brně. Je zde využíván princip kombinace promítaného uživatelského rozhraní a dotykové vrstvy, kterou je stůl potažený. Vytvořená aplikace umožňuje hrát mírně upravenou verzi známé hry Osadníci z Katanu až čtyřem hráčům včetně možnosti editace a tvorby nových map.
Strategic Game in Multi-Agent System Jason
Leško, Matej ; Samek, Jan (oponent) ; Král, Jiří (vedoucí práce)
This thesis describes challenges in design and development of a multi-agent turn-based strategy game. It discusses the necessary theoretical background of turn-based strategy games and agent based systems. These results were considerated into game concept. The resulting game implements, apart from concepts and game control which are in common use in nowadays turn-based strategy games, two difeerent levels of cooperation of artificial intelligence, as moderate as complex too. In this application an agent commands each of its unit as a player. In addition, the game is designed in such way that it can be easily extended with new artificial intelligences or game units. Final part of this thesis compares these levels of cooperation and how efeective artificial intelligence and application is. A number of automated tests were performed with this purpose.
Strategická hra na interaktivním stole
Jiruška, Adam ; Najman, Pavel (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementace strategické deskové hry na interaktivní stůl. Tímto stolem se rozumí platforma ARTable, která je vyvíjena na Fakultě informačních technologií VUT v Brně. Je zde využíván princip kombinace promítaného uživatelského rozhraní a dotykové vrstvy, kterou je stůl potažený. Vytvořená aplikace umožňuje hrát mírně upravenou verzi známé hry Osadníci z Katanu až čtyřem hráčům včetně možnosti editace a tvorby nových map.
Strategic Game in Multi-Agent System Jason
Leško, Matej ; Samek, Jan (oponent) ; Král, Jiří (vedoucí práce)
This thesis describes challenges in design and development of a multi-agent turn-based strategy game. It discusses the necessary theoretical background of turn-based strategy games and agent based systems. These results were considerated into game concept. The resulting game implements, apart from concepts and game control which are in common use in nowadays turn-based strategy games, two difeerent levels of cooperation of artificial intelligence, as moderate as complex too. In this application an agent commands each of its unit as a player. In addition, the game is designed in such way that it can be easily extended with new artificial intelligences or game units. Final part of this thesis compares these levels of cooperation and how efeective artificial intelligence and application is. A number of automated tests were performed with this purpose.
Dynacorp Prototyp deskové manažerské hry pro podporu systémového myšlení
Čapek, Michal ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Brixí, Radim (oponent)
Diplomová práce je orientována na podporu školení systémového myšlení za pomocí deskové hry. Primárním cílem práce je vytvoření deskové hry, použitelné na školení informačních manažerů. Sekundárním cílem práce je popsání procesu návrhu a tvorby deskových her. Teoretickými východisky diplomové práce je vymezení profilu informačního manažera a požadavků na jeho dovednosti, dále popis principů systémového myšlení a teorie her. Externím výstupem práce je prototyp deskové hry. Teoretická část práce rozebírá zejména principy deskových her, systémového myšlení a psychologický vliv na hráče tak, aby bylo možné formou hry předat hráči konkrétní zkušenost. Z pohledu teorie systémového myšlení jsou rozebírány a použity základní principy zpětné vazby, příčinného myšlení a systémové archetypy. Teorie deskových her poté zpracovává možnosti a mechanismy, které umožňují předávat potřebné znalosti a zkušenosti. V praktické části se práce zaměřuje na popis použitých mechanismů ve hře Dynacorp a jejich odůvodnění z pohledu výuky systémového myšlení. Závěr práce hodnotí splnění stanovených cílů, potenciál hry pro budoucí využití a popisuje budoucí cíle.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.